آرمان و رسالت

“های! فود” همواره در پی تولید باکیفیت، هماهنگی با ذائقه مردم و ایجاد بستری جهت دسترسی آسان همگان به تغذیه سالم و هدفمند است.

همفکری

"های! فود" در مسیر دستیابی به آرمان خود، به مرجعیت دانش و تجربه ایمان دارد و مشتاقانه بهره‌گیری از تجربیات و نوآوری متخصصان، خصوصاٌ همکاران خود و مشاورین را طلب می‌کند.

سنجش

موفقیت برای "های! فود" با شاخص‌هایی همچون؛ میزان ارزش برند، درصد سهم فروش در بازار، رضایت کارکنان و سود سالیانه تعریف می‌شود.

hifood

شایستگی

"های! فود" در راستای هدف ارزش‌آفرینی برای مشتری، تلاش خود جهت همدلی و پیشبرد فرهنگ سازمانی کارآمد در میان کلیه اعضای خانواده شرکت را منشاء شایستگی، تمایز و درخشش خود می‌داند.

رشد

رشد و پیشرفت برای "های! فود" مفهوم محوری سازمان است. در همین راستا کارآموزان امروز به مدیران آینده تبدیل خواهند شد، تا توسعه سازمان پیوسته و پایدار بماند.

درباره "های! فود"

شرکت آریافودان، صاحب برند “های! فود” در سال 1386 تاسیس شد. این شرکت جوان‌ترین عضو مجموعه‌ای از چهار شرکت می‌باشد، که اولین عضو آن در سال 1346 متولد شد و در حوزه تولید فراورده‌های نان فعالیت می‌کند.
اولین محصول با نام تجاری برند “های! فود” در روز شانزدهم آذر ماه 96 مطابق با میلاد حضرت رسول و امام جعفر صادق، مصادف با روز اخلاق و مهرورزی به بازار عرضه گردید.

ریشه‌های ما از گندمزارهای دشت عباس خوزستان تغذیه می‌کند و قلب ما برای شعار “سلام زندگی…” و تلاش روزافزون در جهت تامین سلامت مردم این سرزمین می‌تپد.
در این راه پا به پای یکدیگر، رشد می‌کنیم و به سمت هدف پیش می‌رویم تا کیفیت مطلوب و سلامت را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آوریم.
بله؛ «سلامت» کلید واژه‌ای است که ما و مشتریان “های! فود” را به یکدیگر پیوند می‌دهد.

محصولات "های! فود"

انواع لواش “های! فود”، پاسخگوی سلایق و نیازهای تغذیه‌ای گوناگون می‌باشد. ما پس از گذشت پنج سال تحقیق و توسعه، با رعایت استانداردهای سلامت، بهره‌گیری از آرد غنی شده و بهترین خمیرمایه، با روش پخت حرارت غیر مستقیم و بدون استفاده از جوش شیرین، لواش سالم، بهداشتی و سرشار از سبوس را روانة سفره مشتریان کرده‌ایم.