خواص و ویژگی

نان خودت را انتخاب کن

آرد غنی شده “های! فود” در سه نوع گوناگون، از کارخانه نام آشنای البرز، که متعلق به مجموعه خانوادگی ماست؛ مستقیما پا به خط تولید میگذارد.

در “های! فود” نه تنها کوچک‌ترین تماس دست با خمیر وجود ندارد؛ بلکه شمارش میکروبی هوای سالن تولید نیز کنترل، و به صفر نزدیک می شود.

بهداشت در “های! فود”

ما در “های! فود” بهداشت را با بیشترین دقت و بالاترین استاندارد رعایت می کنیم، در این چرخه صنعتی خبری از کپک نیست، جوش شیرین را حذف کرده ایم تا احتمال زخم معده را کاهش دهیم و نمک را مطابق استاندارد های سازمان بهداشت جهانی به کار میبریم تا احتمال نارسایی هایی نظیر فشارخون را کاهش دهیم.

در “های! فود” با تکیه بر فناوری روز به فرمول پخت لواشی متفاوت دست پیدا کرده‌ایم؛ نانی با طعم خوش روزگار گذشته اما چندین و چند مرتبه سالم تر. مهم تر از همه آن که، سبوس را با تلاش و کوشش بسیار به چرخه پخت لواش وارد کردیم.

تنور کارخانه، غیر مستقیم عمل میکند، سوختن گاز درون لوله های حرارتی اتفاق می افتد و گرما از سطح لوله به خمیر منتقل می شود. بنابراین گاز های حاصل از سوختن تماسی با سطح نان در تنور ندارد؛ و با درجه حرارتی یکدست و کنترل شده، نانی خوش طعم، سالم و مغذی را به شما هدیه می دهد.

تمایز در بسته بندی های “های! فود”

نان پاکیزه و سالم “های! فود” در برش های متنوعی به دست شما خواهد رسید تا کمترین دور ریز را داشته باشد؛ زیرا الزامات زندگی امروزی در طراحی بسته بندی آن، مدنظر قرار گرفته است. اینگونه برای موارد مصرفی مختلف، سازگار و بهینه می شود.

بسته بندی های “های! فود” شبیه بقچه های قدیمی نان، راهگشا و سبک بار است. اما برتری قابل توجهی نسبت به روزگاران دور دارد. امروز، بسته بندی “های! فود” بالاترین سطح بهداشتی را داراست؛ و به منظور راحتی کار مصرف کننده، از نظر وزن و اندازه، کاملا کارشناسی شده است.

انواع نان لواش “های! فود”

با “های! فود” میتوانید سه نوع لواش را تجربه کنید، “نان سبوس دار” که تنها “های! فود” موفق به فرآوری آن شده است. این نان با دارا بودن سبوس، کاملا مناسب افراد تحت رژیم غذایی است.

“نان سلامتی” که کم نمک است و با کاستن از میزان نمک به کار کنترل بیماری ها و نارسایی های ناشی از نمک می آید.

“نان سفید” که از کالری سرشار است و میتوانید قوت و توان روزتان را از آن بخواهید.

در نان خشک “های! فود” نیز تغییرات مهمی نسبت به انواع مختلف نان خشک های موجود روی داده است. کارشناسان ما، تجربیات پخت نان های ادویه دار قدیم را با علوم روز ترکیب کرده اند.

نان خشک “های! فود” علاوه بر طعم گیرا، با سبوس و فیبر بالا به التیام ناراحتی های گوارشی کمک میکند. با شاخص پایین تر قند، مانع افزایش بی رویه قند خون می شود. علاوه بر آن با بهترین سبزی ها و ادویه‌جات، طعم دار شده است و مزه ای خاص و فراموش نشدنی دارد. کیفیت نان خشک طعم دار “های! فود”، حاصل تک تک آن لحظاتی است که با تمام وجود برای بهتر شدن زنجیره غذایی مردم کشورمان صرف کرده ایم. این، همان راز موفقیت “های! فود” است.

شرکت آریافودان تولید کننده انواع نان های لوش سالم و مغذی.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “نان خودت را انتخاب کن

  1. فرشید غلامی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید به های فود.
    خط تولید به نظر بنده بهداشتی بود اما مرحله قبل از بسته بنده بهتر بود به جای عامل انسانی از سیستم یک ربات استفاده می شد. که صفر تا صد کار بدون تماس دست باشد.

    1. Hifood گفت:

      سلام ممنون از اینکه نظر خودتان را درباره خط تولید “های! فود” اعلام کردین.
      این مورد نیز در دستور کار “های! فود” می باشد و در آینده ای نزدیک محقق می شود.

  2. الهام ابراهیمی زاده گفت:

    با سلام
    ضمن تشکر از زحمات مدیریت و پرنسل پیشنهادی در رابطه با بسته بندی داشتم.با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین حفظ بهداشت به طور کلی،شایسته است که بسته بندی نان ها کاملا بدون دخالت دست و به صورت مکانیزه انجام شود.به طور مثال بسته ها بزرگتر و در عوض تعداد کمتری نان در آنها قرار گیرد.
    با تشکر

    1. Hifood گفت:

      با سلام ممنون از توجه شما به برند “های! فود”
      این امور در دستور کار “های! فود” می باشد.

  3. محسن شیری گفت:

    با سلام و احترام
    فروشگاه مشخصی در شهر اصفهان برای تهیه نان لواش های فود بخصوص نان سلامتی و نان سبوس دار معرفی بفرمایید.
    اینجانب چندین بار تماس گرفته ام اما متاسفانه به نتیجه نرسیدم.
    پس از تحقیق فراوان تنها یک فروشگاه یافتم آن هم فقط نان لواش های فود سفید موجود دارد.
    با تشکر

    1. Hifood گفت:

      با سلام
      لطفا ادرس و شماره تلفن خود را اعلام کنید تا در اصرع وقت با شما تماس گرفته شود
      با تشکر

  4. pacemaking2018 گفت:

    سلام،
    بد نیست در کنار نگهبانی کارخانه، اتاقکی برای فروش مستقیم در نظر گرفته شود، من تا کارخانه به امید خرید نان رفتم اما خبری از نان نبود، خیلی سخت بود که دست خالی برگشتم، متاسفانه محل ما اسلامشهر با اینکه نزدیک کارخانه است اما فروشگاهی که های فود داشته باشه وجود نداره و یا من ندیدم

    1. yekta گفت:

      با سلام
      حتما این مورد را بررسی خواهیم کرد و این ایده را به بخش فروش و بازاریابی انتقال خواهم داد.
      ممنون از ایده بسیار خوب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *